torstai 16. lokakuuta 2014

Eikö mikään riitä?

Mun unelma vartalo? Miksi en ole tyytyväinen? Miksi mikään ei riitä? Täytyykö kaikkien näyttää samalta? Voiko rasvakerroksenkin alla olla terve ja tyytyväinen? Montako kiloa vielä? Miksi mä en vaan onnistu? Miksi mä en näytä yhtä hyvältä kuin toi toinen? Kuinka tuo on voinut onnistua noin hyvin? Mikä mussa on vikana? Voisinko vaan oppia nauttimaan? Voisinko vaan olla mä? Miksen mä lopeta jatkuvaa "sitku" elämää ja elä nyt? Asetanko mä liian isot tavoitteet? Onko mun tavoitteet mahdottomia? Kyllähän mäkin voisin olla yhtä sporttinen kun toi? Mistä kaikki nämä tavoitteet kumpuaa? Mikä ajaa mua kokoajan tavoittelemaan jotain enemmän? Miksi mä en voi olla esimerkki jollekin? Miksi mä en onnistu? Onko tää jo sairasta? Yritänkö mä liikaa hallita? Enkö hallitse tarpeeksi? Olenko liian ankara itselleni? Enkö osaa olla tarpeeksi ankara itselleni? Vaadinko mä liikaa? Vai liian vähän? Miksen mä näytä vieläkään siltä miltä näytän unelmissani? Rakastanko mä liikuntaa? Rakastanko mä sanoa että rakastan liikuntaa? Huijaanko mä? Teenkö mä kaikkeni? Yritänkö mä liikaa? Entä jos huomenna on liian myöhäistä? Onko mun elämä täynnä pelkkiä tekosyitä? Teenkö mä sitä mistä nautin? Miksi en vaan tyydy tähän? Mistä mun pitäisi aloittaa? Millon pitäisi lopettaa? Missä on mun tasapaino? Esitänkö mä muuta mitä olen? Olenko mä aito? Elänkö omaa unelmaani? Olenko mä tyytyväinen? Millon mä olen tyytyväinen? Mihin mä olen tyytyväinen? Olenko mä tarpeeksi? Vai liian vähän? Vai liian paljon? Olenko mä? Tunnenko mä itseäni? Olisinko onnellinen jos tuntisin itseni? Pelkäänkö mä totuutta? Enkö mä tiedä totuutta? Mitä mä pelkään? Miksi en anna vaan olla? Miksi mä en arvosta itseäni tälläisenä kun olen? Arvostaisinko enemmän jos olisin erilainen? Missä on mun urheilullinen ulkonäkö? Olenko mä onnistunut? Kuka sen määrittelee? Minä? Sinä? Mitä mun pitäisi tehdä enemmän? Miksi? Pitääkö kaikilla olla sikspäkki? Pääsenkö maharöllykästä koskaan eroon? Tarviiko mun päästä? Voiko mua rakastaa tälläsenä? Pitäiskö mun olla fit? Saanko mä olla fat? Mitä mä haluan olla? Mitä mä haluan tehdä? Mitä mun pitäisi olla? Miksi mä en vaan voi hyväksyä itseäni? Hyväksynkö mä itseni?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: