keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Suklaa, suklaa, suklaa. 5-6/28

Eilinen ilta olikin sit vuoren huippu. Mulla ei pyörinyt mielessä mikään muu kuin suklaa. Vaikka en normaalisti edes osta itse suklaata tai herkkuja itselleni juuri koskaan niin nyt ne himot kyllä iski ja lujaa. Juurikin sen takia, että normaalisti en täysin kiellä niitä itseltäni, en vaan tarvitse niitä ja sen takia en osta. Mutta nyt kun on täysi kielto niin..Googlasin siis kuola valuen suklaan kuvia. Fiksua eikö totta (: No, menin vaan aikasin nukkumaan että unohtaisin ne mieliteot. Olin eilen illalla kyllä yhtäkkiä tosi väsynyt ja kiukkunen, vaikka juuri päivällä hehkutin hyvää ja energistä oloa. Niin ne olot muuttuu. Saattaa silläkin olla osansa kun on ihan väärä aika kuukaudesta muutenkin.  Tänäänkin olen ollut myös tosi tosi väsynyt ja nukuinkin päiväunet piiitkästä aikaa. Siitähän mä eilen haaveilin että väsyttäisi niin nyt se sitten toteutui.  Niin tai näin, eilisestäkin selvisin voittajana ja tänään se suurin himo on onneksi poissa.

Meidän isikin oli mukana mun tuskassa ja suuri tuki tyttärelleen  kun Facebookissa avauduin mun suklaa himoista. Se lähetti kuvan ja kertoi kuinka ymmärtää mun tuskan. Kiitos isi <3

"Meiltä löytyisi tälläsiä.."
Joku myös kyseli, että mitä mä nyt sit olen koko viikon syönyt. En ole mun gourmet annoksia jaksanut kuvata, koska niissä ei ole mitään nähtävää, mutta tässä tulee kirjoitettuna mun ruokailut; Kananmunaa aamulla, yleensä keitettynä. Lounaalla kanaa jonka itse maustan hurjilla kokkaustaidoillani ja sen jälkeen paistan suolattomalla voilla tai oliiviöljyllä. Päivällä syön joko samaa kanaa tai lohta jonka myös paistan pannulla. Illalla syön..öö sitä samaa kanaa tai lohta :D Lisäksi on Herbaslim tee ja Fitlinen optimaalisetti sekä aminohapot tässä tukemassa ravintoaineiden saantia. Tolla kaavalla olen nyt elänyt kohta kuusi päivää, huomenna vielä sama setti ja sitten astuu kuvioihin kasvikset ja muut herkut. Eli aika perus ruokavalioksi tilanne sitten muuttuu, ainoa ero on että edelleen suola ja sokeri on pannassa. Ja ei, älkää pelätkö että tää on taas joku vaarallinen hömpötysjuttu. Ideana on vaan puhdistaa itseä tuolta sisältä ja saada kaikki turha moska kunnolla ulos. Ei sen vaarallisempaa ;)

Mulla ei juurikaan ole tää ruoka tökkinyt, sillein kun jotkut sanoo että saa ihan väkisin tunkea ruokaa suuhun. Mä olen ottanut asenteen että mä syön ja täts it. Sama se maistuuko pahalta vai hyvältä niin ainakin se tekee hyvää. Tofua kokeilin ja se maistui ihan kamalalta joten se jäi siihen yhteen kertaan (: Ja tosiaan, mun ruokavalio on muutenkin aikalailla samanlainen kun mitä se nyt tulee olemaan seuraavatkin viikot, joten mulle tämä ei ole niiin iso muutos mitä se jollekin toiselle varmasti on. Itse olen aika hyvin oppinut sen, että ruoka on vain polttoainetta. Ei palkinto tai lohduttaja. Parannettavaakin on toki, mutta oikea suunta sen suhteen on löynyt.


Aamulla vaa'alle nousu motivoi kyllä taas tsemppaamaan seuraavaankin aamuun asti. Paino vaan tippuu ja leuan iho on vihdoin tasoittumaan päin! Jes!!Otin tosiaan kuurin alussa kuvat ja mitat ja varmaan sitten kuurin lopussa otan uudet kuvat ja mitat niin saatte nähdä onko muutosta tapahtunut. Mulle itselle riittää jo se että ei ole tukkoinen olo. Tietenkin on ne parit kilot mistä haluan eroon, mutta kyllä mä pääsenkin. Tulen täyttämään kolmekymmentä parhaassa kunnossa ikinä, lupaan sen! Huh, onneksi siihen on vielä vähän aikaa sentään.

2 kommenttia:

  1. Pari viikkoa sitten taisin eksyä sun blogihi ja ahamiin yhyren illan aikana kaikki sun kiriootukset läpi. Sun alakuaijan kiriootukset olis voinu olla mun tekemiä.. pystyyn samaastumahan ihan täysin sun fiiliksiihin.
    Mä en oo oikiastaan koskaan ollu ylipainoonen vaan ja ainuastaan "löysä". Sun blogi herätti mus jotaki. Ja sen seurauksena oon ny pian kaks viikkoa omistanu salikortin. Lisäksi oon yrittäny syärä terveellisesti. En mittaa enkä laske ruakiani, mutta yritän syärä säännöllisesti ja kiinnittää huamiota annoskokoohin. Ei mun laihtua tartte vaan kiinteytyä.
    Halusin kiittää sua ihanasta blogista ja siitä, että sait mut soffan pohojalta ylähä! Isoo kiitos siis!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi wau, kiitos kommentista (: säännöllisyys onkin kaikkein tärkeintä. Pysyy aineenvaihdunta känynnissä eikä tuu turhia energiapiikkejä. Tsemppiä nainen <3

      Poista

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: