tiistai 16. syyskuuta 2014

Everything is awsome (4-5/28)

Mikä fiilis!

Kuuri sujuu todella hyvin ja mieli on hyvä. Tottakai edelleen on himoja, mutta päivä päivältä sujuu paremmin. Eilen katselin vierestä kun pikkuveli ja Rasmu söi Mäkkäri ruokaa, eikä mulle tullut mieleenkään että maistaisin tai että olisin itsekin halunnut. Suurimmaksi osaksi edelleen
puputan vaan kanaa ja kyllä kieltämättä odotan perjantaita kun alkaa uusi viikko ja saan kasviksia ja hedelmää! NAM! Raikasta ruokaa tekee mieli kyllä ton kanan rinnalle.

Eilen illalla nukkumaan mennessä oli ekaa kertaa hetken aikaa vähän pahaolo, mutta hyvin sekin on hävinnyt kun aamulla oli jo ihan hyvä olo. Mä olisin jopa vähän toivonut väsymystä, että olisi ollut hyvä syy levätä ja ottaa rauhassa. Mutta kun ei tule väsymystä eikä mitään. Energiaa on enemmän kuin tarpeeksi. Erikoista.

Hermot kiristää kyllä edelleen, mutta aamulla kun Rasmu kaatoi vesilasin niin yllättävän lunkisti sen hoidin, vaikka ärsytti aika lujaa. Muutenkin ehkä olen pienissä asioissa siellä täällä huomannut, että hillitsen itseni paremmin. Jari tosin oli erimieltä, mutta se onki valinnut sen paikan jolle mä saan kiukutella <3 Laitan tälläsen kuvan vaikka ihan vaan Jarin kiusaksi. Koska noinhan se pitää mennä. Itse me voidaan vaikuttaa hymyilläänkö vaiko eikö.

 
En voi oikeasti kuin lämpimästi suositella kaikille tätä, kokeilkaa edes. Tottakai on iso muutos sieltä roskaruokaviidakosta hypätä täysin puhtaan, luonnollisen ja suolattoman ruuan pariin, mutta on kuulkaa sen arvoista. Itse mä uskon, että kun muutenkin syön suht samalla tavalla kuin nyt niin sekin on iso tekijä että tämä ei tunnu niin rankalta. En tosin uskalla edes ajatella kuinka vaikeaa olisi katsoa jos vieressä joku söisi voisilmäpullia nyt. Se olisi jo rikollista. Silti kyllä luotan, että en lankea noihin houkutuksiin. Koitan muutenkin suunnitella menot ja tekemiset siten, että ei tarvitse olla houkutusten ympäröimänä nyt tämän kuukauden aikana. Eikä sitä voi kaikelta nyt suojautua eli kyllä vahvaa mieltäkin tarvitaan. Tuntuu että joka paikassa näkee nyt vaan kaikkia herkkuja joita mä haluaisin päästä maistamaan ja mieleen nousee kaikki mahdolliset letut ja kakut ja piirakat joita ei nyt saa. Hassuinta on se, että enhän mä normaalistikaan sellaisia syö. Nyt vain kun tietää että ei saa syödä mitään kuurin ulkopuolelta vaikka kuinka haluaisi niin tekee mieli entistä enemmän. Ah olemisen ihanuutta <3

 
Mutta hei, ulkona on edelleen ihana ilma, vaikkakin aamulla oli jo tosi kylmä. Nautitaan vielä näistä aurinkoisista keleistä ja hymyillään. (:

Päivän piristys biisi (:


2 kommenttia:

  1. Ite olin joskus ennen raskautta dieetillä niin oli tosi reilua kun mies veti syödä mäkin ateriaa ja itelllä oli se ainainen sama kana/riisi ja parsaa raejuustolla sekoitus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on totta, mulla kyllä mies on tosi reilu ja ottaa mun tuskat hyvin huomioon :P mutta ei ehkä kaikilta voi sitä vaatia vaikka mieli tekis :D

      Poista

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: