perjantai 12. syyskuuta 2014

1/28

No niin, kehokuurin ensimmäinen päivä on tässä ja nyt. Voi kyllä tätä onkin odotettu. Pyrin kirjoittamaan joka päivä ainakin jotain omia fiiliksiä tästä, mutta jos en joka päivä kerkeä tai jaksa niin älkää kivittäkö mua. Tsemppiä tarvitsen kyllä paljon, mutta on oma motivaatiokin aika korkea. Ainakin nyt näin ekana päivänä kun kello on vasta 12.30 :D

Miksi mä sitten lähden tälläiseen mukaan? Päätin lähteä mukaan eniten ehkä mielenkiinnosta. Kun joka päivä enemmän ja enemmän mua kiinnostaa hyvinvointi ja se miten siihen voi itse vaikuttaa. Kiinnostaa nähdä mitä tuloksia MÄ saan tällä aikaiseksi, kun muutkin on saanut ihan mielettömiä tuloksia ja kokemuksia. Esimerkiksi siis iho-oireet, univaikeudet ym on monilla helpottanut vain jotakin mainitakseni. Eikä se painon putoaminenkaan mua haittais yhtään. Olen kuullut tästä paljon hyvää, lukenut muiden kokemuksia ja ollut kuuntelemassa Kehokuuri infoa. Jokainen kokemus ja tarina on vaan vahvistanut sitä fiilistä että tämä mun on pakko itsekin kokeilla. Ja hei, ei tämä ole superdieettiä tai bikini challengea kummallisempi setti, paitsi että tämä kestää vähemmän aikaa.

Ensimmäinen viikko on kyllä varmaan aika jäätävä, mutta kaikkeni teen että selviän siitä kunnialla. Aamun aloitin ottamalla valokuvat ja mitat itsestäni. Kuinka siistiä nähdä millasia muutoksia niissä tulee olemaan neljän viikon päästä!!Kuvien ja mittailujen jälkeen otin  Herbaslim tee+activize juoman ja se oli hyvää. Yllätti mut ihan täysin. En yleensä kauheasti tykkää teen mausta, mutta tämä oli jotain ihan muuta! Ja vielä kun join sen jääkaappikylmänä niin sopi mulle tosi hyvin. Aamupalaksi oli kananmunaa ja päivällä taidan syödä kanaa tai jos oikein villiksi heittäydyn niin testaan tofua. En ole koskaan ehkä edes maistanut tofua, saati valmistanut sitä itse niin voi olla aika eksoottinen kokemus. Mutta sekin oli yksi syy miksi halusin tätä lähteä kokeilemaan. Mun maustevarastoon on kuulunut aina vaan suola, pippuri ja grillausmauste ja kun kuurin aikana noista ainoastaan pippuri on sallittu niin joudun ihan pikkasen laajentaa tota meidän maustevarastoa :D Yrtit here i come!

Tästä se nyt lähtee, toivottakaa mulle onnea :D 

8 kommenttia:

  1. Tsemiä....täällä mennään 13/28 ja olo on loistava :)

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä...täällä 4/28 ja hyvältä tuntuu =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, äsken tein pahaa kanaa mutta voi voi :D

      Poista
  3. 14/28 Kehis vol.2. Hyvin menee, mutta menköön! Tsemppiä sullekkin! Eka viikko on kovin, sen jälkeen helpottaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pakko nyt painaa tää eka viikko vaikka väkisin (:

      Poista
  4. Tsemppiä :) Itsekin kirjoittanut blogia kehokuurimatkasta http://karkkivalikoima.blogspot.fi/ :) huikeita tuloksia tullut jo ja vielä 5pvää jäljellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi, kuulostaa loistavalta!! Täytyy lukea sun kokemuksia ehdottomasti tarkemmin (:

      Poista

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: