maanantai 16. kesäkuuta 2014

Mun unelmaelämä?

Innostuin Monna Treenaa blogia lukiessa miettimään, että millanen se mun unelmaelämä sit olis jos sellasen saisin. Mitä mun pitäis tehdä ja saavuttaa että voisin sanoa eläväni unelmaelämääni?


Näin mä sen kuvittelen, nää mun pitäis saavuttaa että eläisin unelmaelämääni:

-mun läheiset olis terveitä, aina
-mulla olis aina se yksi tärkein mun vierellä, hyvässä ja pahassa
-mä hyväksyisin asiat joita en voi muuttaa
-mä muuttaisin asiat joita en hyväksy, mutta jotka voisin muuttaa
-mulla olis rahaa ostaa paita sillon ku siltä tuntuu
-näkisin ja tapaisin paljon muita ihmisiä (tuttuja ja uusia tuttuja)
-mun ei tarttis kulkea kaupassa ahdistusneena kun kaikki on niin kallista
-mulla olis varaa kutsua vaikka kaikki mun läheiset meille syömään
-kun nään kaupassa korun joka olis täydellinen mun läheiselle, mä voisin ostaa sen
-toisen ihmisen halaaminen olis mulle täysin luonnollista
-mulla ei tarttis olla huono omatunto kun ostan itselleni 5euron lippiksen
-mä voisin mennä kampaajalle vaikka osaan itsekin leikata hiukseni
-mulla ei tulis morkkis kun syön kebabin tai karkkia
-mun läheiset vois olla ylpeitä musta
-mulla olis oma kodinhoitohuone sekä vaatehuone
-voisin viedä perheeni linnanmäelle ilman ahdistusta rahasta
-kehtaisin olla bikineissä
-voisin ostaa Jarille Porschen <3




Tässä nyt oli tollanen pieni ajatusleikki asioista, joiden toteutuessa kuvittelen eläväni unelmaelämääni. Pelottaa kyllä, että olisinko silloinkaan onnellinen, vai keksisinkö mä sitten uudet asiat joiden toteutumisen myötä kuvittelisin eläväni unelmaelämääni? Tavallaan kyllä nytkin elän elämää, jossa on toteutunu paljon sellasia asioita joista oon unelmoinut ennen..Listaanpa niitäkin siis.

-koti jossa on oma piha
-lapset
-aviomies
-mahdollisuus etsiä itseäni ja omaa suuntaani
-hävitetyt 20kg
-täysin uusi tapa elää, terveellinen tapa elää
-lähes kaikki läheiset on terveitä
-mä saan yöt nukuttua hyvin
-herään aamulla pirteänä
-hermostumispiste on kasvanut
-en itke päivittäin
-voin syödä jätskin kesällä ilman morkkista
-jaksan juosta
-mun haba näkyy kun sitä katsoo oikeassa valossa oikeasta kulmasta ;)
-meillä käy joskus vieraita (vois käydä useamminkin)
-osaan kuunnella ja lohduttaa

 
Tulihan noitakin asioita aika paljon. Pitäisi osata pysähtyä nauttimaan siitä mitä on, mutta toisaalta elämässä ei pääse eteenpäin jos ei ole unelmia. Pakko se on uskoa, että tää elämä on just sitä mitä sä itse tästä teet..

Entä teidän unelmaelämä? Haastan kaikki tämän tekstin lukeneet miettimään millanen olisi teidän unelmaelämä, vai onko se kenties jo saavutettu?


2 kommenttia:

  1. Olipa kiva ajatusleikki, munkin täytyy tehdä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tosiaan ihan paikallaan välillä pysähtyy miettimään.. Tää mun lista on aika juosten kustuna tehty, varmasti löytyis paljon muutakin siihen, mutta ehkä kaikkea ei tartte kertoa :D

      Poista

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: