keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Mun minä.

Mitä teille kuuluu? Mä en tiedä miksei tää kirjoittaminen ole nyt kiinnostanut ollenkaan..Tai no ei ole aiheita mistä kirjottaa, niin eipä sitten tuu kirjoitettuakaan. Tuntuu että näitä vastaavia blogeja on niin paljon, että kaikki omat ajatukset tulee jo niissä esiin, niin ei itsellä ole mitään uutta lisättävää :D

Syksyn kuviot on nyt kuitenkin edelleen aika auki, paljon on haaveita ja unelmia kyllä. Tarvitsis kai vaan rahaa että pääsis toteuttamaan niitä :D Mutta ihme kyllä, en mä ole siitä ihan hirveästi ottanu ressiä (lue: en ole itkenyt ja kiukutellut asiasta ihan joka ilta), vaikkakin siis se mielessä on kokoajan että miten tässä oikeen sais talouden turvatuksi..Kyllä nekin asiat selvii pikkuhiljaa.


Meillä oli 5v hääpäivä ja sain vähän vaatetta lahjaksi <3
 Muutoin elo on melkoisen tasaista..Oon ollut pitkään ilman salitreenejä kun on selkä ollut niin kipee, mutta nyt pikkuhiljaa aloittelen ainakin juoksemisen taas ja toivottavasti pääsisin myös salille. Paino tippuu tappavan tasaisen hitaasti, onneks niin. Se tästä vielä puuttuis että paino alkais nousemaan :P

Huono kuva, mutta hyvä ilta Porvoossa laatuaikaillen Jarin kanssa <3
Juoksemisen tosiaan päätin taas alottaa ihan uudella draivilla, koska selvis että pääsenkin elokuussa osallistumaan Midnight Runiin. Kuka on messissä?? Kerätään hyvä porukka kasaan! Suosittelen todellakin sitä tapahtumaa, on ihan huippu fiilis juosta siellä pimenevässä Helsingin yössä. Viime vuonna mun aika oli tunti ja olisko ollu 5min päälle, niin nyt olis kyllä pakko parantaa siitä. Sen takia teinkin itselleni nyt juoksuohjelman kesän ajaksi. Kätevää kun voi ite tehä itelle ruokvaliot ja reenit. Jos joku on kiinnostunut treeniohjelmista, yhdessä treenaamisesta, ohjeita ja apuja syömisten kanssa ym ym niin yhteydenottoa vaan tänne. Keksitään yhdessä jotain kivaa! 

Oon sunnitellut kovasti kaikkea kivaa tulevaisuuteen ja toivon että pääsen näitä vielä toteuttamaan. . Haaveissa olisi ainakin järjestää laihdutusryhmiä, elämäntapojenmuutoksia porukalla. Yhteisiä kävely- tai juoksulenkkejä. Kerätä kasaan hyvä porukka jolla aletaan tekemään sitä muutosta omaan elämään askel kerrallaan hyvän tiiviin porukan voimalla. Tai vaihtoehtoisesti jos ryhmäajatus ahdistaa niin tehdään se kaksin, käydään lenkillä ja fiksataan sun ruokavalio kuntoon ja mietitään niitä asioita mistä sen motivaation isompaan muutokseen voisi löytää. Jutellaan ja jaetaan ajatuksia. Tehdään sun kanssa sama retki minkä mä olen tehnyt. Kun mä olen siihen pystynyt, niin myös sä pystyt! Jos tuntuu että et  yksin onnistu niin soita mulle! Mulla on kokemusta ;) Vaikka asuisit kaukanakin, niin etävalmennuksella saadaan ihan yhtä huikeita tuloksia! Usko mua. Luota muhun. Mä autan.

Tehdään sulle yhdessä sun haaveiden aarrekartta <3
Mulla on isoin haave työrintamalla edelleen siis toteuttamatta, mutta uskon että jonain päivänä voin sanoa että teen unelmaduuniani. Eli että saisin tehdä töitä terveyden parissa. Että urheilu, ravinto ja laihdutus (ei oma laihdutus mutta muiden auttaminen sillä saralla) olisi mun jokapäiväistä työtä. Että saisin oikeasti auttaa muita saavuttamaan niitä omia unelmia. Olla luomassa uskoa sulle, silloin kun oma luotto pettää. Muistuttaa vaikeinakin hetkinä että miksi sä teet tätä ja maalata sun kanssa niitä mielikuvia siitä omasta "unelmaminästä". Kulkea sun kanssa niiden kivien ja kantojen yli, mihin yksin ehkä kompastuisit. Joo, sitä mä haluan tehdä!

Mies <3
Meillä on viikonloppuna yhden ystäväpariskunnan häät, odotan niin innolla niitä. Ihana päästä irti arjesta ja vieläpä noin ihanissa merkeissä <3 Sit onkin juhannus ja siitä pari viikkoa niin on THE DAY. Eli häät joissa mä olen kaasona. Täytyy myöntää että  ihan en ole kyllä pääsemässä siihen tavoitepainoon minkä asetin niihin häihin mennessä saavutettavaks, mutta ei se kaukana ole. Ja onhan tässä loppuelämä aikaa. Hitaasti mutta varmasti, sen olen vihdoin oppinut ymmärtämään.

Millanen sun minä on nyt? Entä sun unelmaminä?
Mn minä on kyllä kokenut ison muutoksen. Mun minä on paljon tasaisempi ja rauhallisempi.

3 kommenttia:

  1. Piti jo aikaisemmin tänne kommentoida. Ihana teksti:) Todella motivoiva jotenkin!! Musta on kiva treenata kaverin tai porukan kanssa:) Yksin on niin helppoa olla lähtemättä. Salillekin on kiva mennä kaverin kanssa vaikka tehdäänkin ihan omat treenit... Olen miettinyt että olis kiva osallistua joskus johonkin juoksutapahtumaan, ensin tarvis vaan reenata vähän enemmän sitä juoksua, ehkäpä ensi kesänä:) -Laura-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu monelle se kaveri on todella isona motivaattorina! Mä itse toisaalta tykkään tehdä yksin. Oon miettinyt sitäkin että miksi..ehkä siksi että sillon ei tarvitse pelätä että mokaan, oon huonompi, liian laiska, kunto ei kestä tms?! Tai sitten kun yksin saa mennä ja tehdä just niinku itsestä tuntuu hyvältä (: lenkillä tosin on kyllä hauska käydä yhdessä!
      Suosittelen ehdottomasti juoksutapahtumia, varsinkin sellasia joissa ei tarvitse kisata muuta ku itseään vastaan (:

      Poista
    2. Juoksua mä muuten treenaan just ton takia melkeen aina yksin, etten "hidasta" toisen matkaa tai että mun tarttis juosta koko ajan kovemmin mihin pystyn tai jollen jaksakaan juosta niin kauan kun kaveri. Täytyy myöntää etten koskaan ajattele asiaa toisinpäin että joku ei jaksais mun tahdissa:)

      Poista

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: