maanantai 2. kesäkuuta 2014

Aarrekarttoja ja avautumisia

Pitkä hiljaisuus takana. Joku jo kyselikin että minne oon kadonnut. En minnekään, täällä mä olen etsimässä itseäni. Pitkä laihdutusurakka takana ja oikeastaan ihan uudenlainen elämä edessä niin on kyllä itsekin tässä kaivannut vähä ajatusten jäsentelyä.


Koko tää projekti on ollut aikamoinen. Ehkä isompi mitä sitä itse on edes tajunnut. Oikeastaanhan kaikki alkoi vuosi sitten tammikuussa kun päätin että nyt läskit lähtee ja elämäntavat muuttuu. Alku sujuikin hyvin, mutta sitten tuli taas se tuttu räpiköiminen. Paino pääsi taas vähän nousemaan ja motivaatio tietenki sen myötä laskemaan. "Ei musta vaan oo tähän", ajattelin. Sitten kesän jälkeen pikkuhiljaa se kadonnut motivaatio alkoi taas löytymään, mutta tammikuussa 2014 koin jonkun herätyksen. Tajusin että nyt ei oo oikea paikka luovuttaa tai edes himmailla. Nyt tiristetään vikat kilot ja täts it. Siitä lähti pyörimään joku ihan eri kivi kuin aikaisemmin. Tajusin oikeasti että tää on menoa, entiseen ei ole paluuta. Eikä halua palata.

Keväällä jossain vaiheessa iski taas kisaväsymys ja kaikki tuntui niin vaikealta. Paino junnasi taas. Ainoa ero entiseen oli se muutos mikä mulla oli pään sisällä tapahtunu. Ja Fitline. Kun kisaväsymys iski, mieli oli kuitenkin vahvempi ja mä vaan jatkoin sisulla läpi niiden kaikkien junnaavien viikkojen.
Aamun aloitus by Fitline


Jostain ihmeen kummasta mulle alkoi selkeytyä vähän muutkin asiat..Tai lähinnä asiat töihin liittyen. Erään tapaamisen johdosta mulla on nyt töitä syksyllä. Perustan myös oman toiminimen heti kun saan koulusta paperit käteen. Sen myötä on helpompi lähteä toteuttamaan itseäni (:

Mutta haluan kertoa teille vähän tosta Fitlinesta. Ite otin ne siis käyttöön ajatuksella, että en mä tässä mitään menetäkkään. Oon syöny millon mitäkin vitamiinia ja ravintolisää sun muuta. Kieltämättä en juurikaan huomaa mitään vaikutuksia niiden käytöllä. Jokatapauksessa sitten päätin lähteä tossa kevään kisaväsymyksessä kokeilemaan näitä lisäravinteita. En huomannut mitään eroa entiseen näidenkään käytön yhteydessä. Plaaaaah. Eikö mulla vaan toimi mikää vai miksi mä en saa sellasta kamalaa virtapiikkiä ja energiabuustia millään?!

Muutamia päiviä sitten kävin kuuntelemassa yhtä luentoa. Mietin paljon itseäni ja elämääni. Mä olen ollut todella väsynyt oikeastaan koko Rasmuksen elämän ajan, koska Rasmus on todella huono nukkumaan. Yhtäkkiä kuitenkin tajusin että aamut ei ole mulle enää mitään tappoaamuja, kyllä mua väsyttää, mutta sängystä nouseminen on paljon helpompaa. Kyllä varmasti on kesän saapumisella ja valon lisääntymiselläkin osansa, mutta uskon myös että Fitlinella on osansa tässä. Rakastan myös päiväunia ja aina kun on mahdollisuus niin nukun Rasmus kainalossa päikkärit. Nyt on vaan käynyt niin, että vaikka haaveilen päikkäreistä ja otan Rasmun kainaloon meidän sänkyyn niin en maltakkaan nukahtaa. Ei ole tarvetta. Pakko tässä on olla jotain taikaa, mä meinaan rakastan nukkumista!! Lisäksi mä huomasin tossa kynsiä lakatessani, että mun kynsinauhat ja kynnet ei ole enää ihan kamalat. Sellaset joita saa hävetä kun ne on niin revityt ja rumat. Mitä tapahtuu?!?! Voinko mä vaan kuvitella tän kaiken vai voiko olla että Fitlineja käyttämällä mä oon saanut kehoni ja suolistoni ph-arvoja tasapainoisemmaksi? Voiko olla että nää oikeeasti toimii? Mä alan uskoa näihin. Mä haluan uskoa näihin. Toki on mennyt vasta pieni aika näitä käyttäen, mutta mihin tässä on kiire? Mä olen innoissani jo näistä pienistä muutoksista, saati sitten mitä on tapahtunut vaikka puolen vuoden tai vuoden päästä. Can't wait (:


Mä olen muutoinkin miettinyt paljon itseäni. Ah kuinka itserakasta. Ei vaan..Olen miettinyt mitä ja millanen mä haluan olla. Millanen mä olen. Mitä mä voin parantaa. Voi jestas, se jos joku on pelottavaa. Ja puhdistavaa. Kun vaan oikeesti hyväksyis sen että musta itsestäni on kiinni mun hyvinvointi. Mä itse olen vastuussa omasta elämästäni ja siitä mihin suuntaan mä kuljen. Mä haluan antaa mun perheelle hyvän äidin ja Jarille hyvän vaimon. Parhaan mahdollisen. En se aina todellakaan ole, mutta nyt kuljen sitä kohti entistä varmemmin askelin.

Aarrekattoja, mindmappeja, opiskeluja, lukemista, tutkimista, miettimistä, haaveilua..Sitä mä täällä teen (:


Ps. Jos haluat kuulla lisää Fitline tuotteista niin viestiä vaan mulle. Mun kautta voi myös tilata näitä edullisemmin mitä netistä ostettuna saa (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: