maanantai 14. huhtikuuta 2014

Parkouria ja reissuhaaveita

Jospa pikaista päivitystä kun satun tässä koneella olemaan. Maanantait on aina tosi jänniä päiviä kun viikonlopun jälkeen kiipee vaa'alle ja näkee ne maagiset numerot siinä,. Aina saa jännittää onko viikonloppu taas nostanu lukemia. Jostain syystä oon nyt osannu viikonloputkin olla asiallisesti ja kyllähän se luku pienenee, hitaasti mutta varmasti. Oon nyt pari viikkoa keskittynyt oikeen kunnolla keskivartalo treeniin ja sen kyllä tuntee. Ihme tuntemuksia tuolla rasvakerroksen alla kokoajan :D


Käytiin lauantaina kavereiden kanssa Parkourin demotunnilla. Jestas se oli kivaa! Taas jotain ihan erilaista näkökulmaa treenaamiseen. Ihan mieletöntä kattoa sitä niiden kehonhallintaa ja sulavaa liikettä. Ei ihan omat tömähtelyt ja mätkähtelyt ja kiljumiset ollu niin sulavaa ja kaunista, mutta ainaki sai entistä isomman potkun persiiseen noiden keskivartalolihaksien treenaamisen suhteen. Mä oon muutenki treenannu niitä nyt paljon enemmän ja myös venyttelyt ottanut joka iltaisiin rutiineihin. Varsinkin takareidet ja pakarat on mulla niin jumissa että itkua vääntäen niitä venyttelen. Mutta tota Parkouria kannattaa ehdottomasti käydä kokeilemassa, kyllä hiki virtas ja tuli taas ihan uudet paikat kipeeks ton setin jälkeen.

 
 
Lähettiin vielä eilen illalla kaverin kanssa salille. Molemmat oli ihan väsyneitä, mutta mua niin houkutti päsätä kokeilee yhtä treeniä niin tehtiinki se Johkun kanssa yhessä ja oli muuten hauskaa! Tosi kiva tehä joku treeni tollee yhessä. Melkee kaikki liikkeet tehtiin omalla painolla matolla ni mikäs sen mukavampaa ku tehä kaverin kanssa. Loppuun vielä venyttelyt ja avot,. Hyvä me ;) En itseasiassa oo aikasemmin hirveesti käyny kaverin kanssa salilla, koska jotenki uppoudun siellä niin omaan maailmaan että tuntuu turhalta sit et on kaveri mukana, mutta nyt pikkuhiljaa oon oppinu että yhessäki voi siellä käydä. Mä ehkä saan enemmän irti itestäni yksin, mutta kyllä eilen ainaki saatii yhessäki ihan hyvä reeni aikaseksi.

 
Ihanaa kun tulee pääsiäinen ja pitkä vapaa. Aurinkoakin on luvattu! Me varmaan lähdetään Hankoon mun vanhempien luokse. Grillataan, savustetaan ja laitetaan pihaa kuntoon. Jos vaikka saatais yks vapaa illan ihanan mieheni kanssa niin ai että. Hangossa on se kiva puoli että siellä voidaan tosiaan jättää lapset mun vanhemmille ja päästään Jarin kanssa yhessä vaikka lenkille tai syömään tms ihan kaksin.  Täällä kotona ei sitä mahdollisuutta ihan liian usein ole ja aina jotenki kauhee säätäminen saada muksut hoitoon. Ja muutenkin sitten, onhan se Hanko aina Hanko. Paljon ihania muistoja sieltäkin. Oon asunu siellä siit elämäni ekat 16 vuotta ja opiskelujen jälkeenki vielä muutamia vuosia. Olis huippua joskus vielä saada koottua kasaan ne vanhat Hanko kaverit kasaan ja fiilistellä kaikkia menneitä..

 
Kyllä huomaa että kun ilmat alkaa olee oikeesti kivat niin fiiliski on ihan eri! Tää on just se paras osa kesän lähestymisessä. Nyt tuolla ulkona kyllä taas sataa, mutta mennäänhän me silti kesää kohti kokoajan. Mä muuten sytyn heti kun arkeen tulee jotai poikkeavuutta, pieni matka sinne tai tänne, joku on tulossa kylään tai mitä vaan pientä ni saa jo mulle ihan eri fiiliksen. Kaikki poikkeava, on se sitten kuinka pientä tahansa ni on aina kivaa. Nyt haaveilen jostain reissusta Tallinnaan, Tukholmaan, Kööpenhaminaan tai johonkin etelän lämpöön..Rakas mieheni pääsee Elokuussa Las Vegasiin kavereidensa kanssa, -een oo yhtään kade en! Missä mun reissut on?! Mäki haluuuuuuuun!!!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: