tiistai 4. maaliskuuta 2014

Viestin otsikko

Niin se on taas aikaa vierähtänyt viime kerrasta. En edelleenkään jaksa tässä koneella olla muuta kuin ne pakolliset hetket. Nyt oon muutaman tunnin tässä istunu ja vääntäny kuntosaliohjelmia sun muita mukavuuksia. Meinasin jo nousta kunnes päätin, että ehkä mä nyt jotain vielä päivittelen tännekin. Ensin haen välipalaa.

Heh, ihmettelinkin kun lapset ollu niin tyytyväisinä jo pitkään. Olkkarissa odottikin tälläinen näky (:

 
No mutta kun äitiä ei ilmeisesti kaivata niin mikäs siinä. Meillä poika ollut kipeenä muutaman päivän, joten mä olen sen kanssa kotona jumissa. Piti unohtaa fustrat ja uinnit, mutta sen sijaan tein jäätävän intervallitreenin kotona. Kahvakuulaa, kuntopyörää, punnerruksia..Hiki tuli ja kaloreita palo! Eilen oli lepopäivä ja tosiaan se yksi päivä tekemättä mitään riitti. Huomasin että olo oli ihan kiukkunen ja ärtynyt heti kun en eilen päässyt hikoilemaan. Asiahan piti siis korjata heti tänään.
 
Viime viikko oli urheilun kannalta tosi hyvä. Yhteensä tein 15 treeniä. Sisältäen siis crossfittii, lenkkeilyä, uintia, pyöräilyä...Ruokailut menee muuten ihan hyvin, mutta viikonloput on vähän haastavia. Paino ei ole pudonnut, mutta ei onneksi noussutkaan. Laskin että mulla on neljä kuukautta aikaa tiputtaa noin 7 kiloa. Eli ei paha, kun vaan pysyy hyvä moodi päällä eikä lipsumisia tuu liikaa. Ja niitähän ei tule. Tässä näkee hyvin millanen ero aktiivisuudessa on lepopäivänä ja normaalina päivänä. Aika iso ero.
 
 
Toi Plar Loop on mulla edelleen käytössä ihan päivittäin ja se on edelleen mulle iso motivaattori. TYKKÄÄN! On hauska seurata viikkoaktivisuutta ja kuukausiaktiivisuutta. On hauska nähdä paljon askelia tulee liikuttua viikossa ja kuukaudessa. Tää on vaan hauska. Ja hyödyllinen.
 
Crossfitin peruskurssin oon muuten nyt suorittanut, jee. Enää täytyisi sovitella aikoja, että pääsen niille ryhmätunneille mukaan. Oon tykänny tosi paljon siitä, on niin erilaista treeniä kun mikään muu mitä teen. Lenkkeilyn oon myös löytänyt taas uudelleen kun tämä ihana kevät näyttää heräämisen merkkejä. En malta edes musiikkia laittaa korville kun mun mielestä on niin ihana vaan kuunnella lintujen laulua ja keskittyä omiin ajatuksiini. Juoksemassa kävin myös yhden kokonaisen lenkin. Muuten oon tehny vaan intervalleja syksyn jälkeen, mutta yhtenä aamuna päätin että kokeilenki juosta ja hyvinhän sekin meni. Kivaa! Oon muuten ihan täysin sataprosenttisesti aamuliikkuja. Tykkään lähteä heti aamulla ennen aamupalaa urheilemaan ja illalla sitten vaikka palauttavalle lenkille. Ja joo, ei oo ehkä ihan ideaalitilanne urheilla tyhjällä vatsalla,
mutta mulle se sopii.
 
Nyt taitaa olla aika antaa huomiota noille nälkäisille lapsille. Paha paha äiti kun vaan istuu koneella, mutta koulutehtävät on vaan tehtävä joskus :D Palataan taas!
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: