keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Ilmoja pidelly...

Pakko munkin on vähän taas hehkuttaa näitä kelejä! MÄ EN KESTÄ! Niin ihanaa, heti kun astun ovesta ulos niin tuntuu että mikään ei voi mennä huonosti eikä mikään saa mua huonolle tuulelle. IHANAA! Oon pyöräilly ja lenkkeilly tosi paljon. Jopa useamman kerran päivässä. Tänää oon ollu pyöräilemässä, fustrassa ja äsken oli pakko vielä kipasta lenkille ennen ku Jari lähti sukeltamaan. Meillä tuntuu koko elämä pyörivän pelkän liikunnan ympärillä. Mietitää kumpi kerkee tehdä ja mitä. Toinen salille, läpystä vaihto ja lenkille ja sukeltamaan ja kössiin ja uimaan ja aijaiai. Mä niin tykkään tästä tavasta elää. Uskon että meillä on kummallakin paljon kivampi olo näin. Vaatteet istuu hyvin, tai no..Pikkuhiljaa ne alkaa taas istumaan epähyvin, roikkuu sieltä ja roikkuu täältä. Ei haittaa! Energiaa on jokatapauksessa ihan eritavalla meillä kummallakin ja on joku asia mikä on meidän kahden yhteinen juttu. Parempi elämä.



Olin tosiaan tänään Fustrassa kun´siihen tuli mahdollisuus. Oon aikaisemminkin käynyt fustra tunneilla ja olipa se taas kivaa. Niin super hyödyllisiä vinkkejä sain ja paljon uutta motivaatiota. Syvät keskivartalonlihakset, täältä tullaan! Eli tosiaan alan panostaa nyt enemmän tän roikkuvan ja löysän keskivartalon treenaamiseen. Monessa asiassa ylitin taas itseni ja olin parempi kuin uskon. Leuanvetojen treenaaminenki alkaa nyt. Ai nii mutta ei mulla oo tankoa. Löytyiskö keltää ylimäärästä tankoa mulle? Sain niin kivoja vinkkejä siihenki ja uskoa siihen että mä vielä joskus onnistun edes yhden leuan tekee.

Mulle tehtiin myös kehonkoostumusmittaus ja sekin yllätti mut positiivisesti. Sama testi on tehny mulle joskus 1,5 vuotta sitten ja olihan niissä eroa. Rasvaprosentti oli tippunu, viskeraalinenrasva oli tippunu, nestearvot noussu jne..Hyvä minä. Lihaksistakin oli kyllä lähteny, mutta ei paljon. Ja kun viimeaikoina en oo paljonkaa salilla käyny vaan tehny kaikkea muuta kivaa ulkona ni kyllähän se näkyy. Mutta matkallahan mä vasta olen, en päätepysäkillä. Lihaksia siis kasvattamaan taas.

 
Ostin tänään muutes Chia-siemeniä. Oon pitkään haaveillu niistä ja nyt sit sain aikaseksi ostaa. Lähinnä halusin niitä koska niissä on huikeet ravintoarvot. Paljon proteiinia ja kasviöljyä, kuitua, mineraaleja ja vitamiineja.  Niiden myös sanotaan parantavan kestävyyttä ja antavan energiaa. Vaikutuksia odotellessa! Mulla on kovat odotukset näistä meinaas. Ostin myös paria puddinkia ja heraa ja tottakai cashew+karpalo sekotuksen. En malta oottaa että pääsen maistelemaan, koska noi kaikki tais olla sellasia makuja mitä en oo aikasemmin maistanu (paitsi cashet ja karpalot).

 
Meillä on paljon kaikkia muutoksia edessä ja kaiken tän hullunmyllyn keskellä täytyy vaan todeta, että rakastan tota mun miestäni ihan törkeen paljon. Rakastan noita meidän lapsia ja ihan pian varmasti rakastan myös itseäni tosi paljon ;) Ei mulla olis mitään ilman tätä poppoota. Piti ilmeisesti kirjoittaa tää kaikki ihan blogiin että muistaa kuinka ihanaa elämä on kaikesta huolimatta.
 
 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: