tiistai 11. helmikuuta 2014

Ja taas!!

Mulla on flunssa, taas. En oo eilen enkä tänää viittinyt ollenkaan urheilla, joten olo on laiska ja saamaton. Nyyh. Tässä mä vaan istun koneella vääntämässä ruokapäiväkirjoja. Toisaalta tääkin on todella kivaa ja antoisaa, mutta kyllä jo kovasti tekis mieli edes uimaan. Ehkä jos huomenna..

Viikonloppu meni kivasti. Metsäretki oli ihana, erilainen. Istuttiin nuotion äärellä koko ilta, grillattiin ja juteltiin. Muksut teki lumiukkoja ja lumihevosia, grillas vaahtokarkkeja ja laulo kitaransäestyksellä. Ei yhtään hullumpi tapa viettää aikaa! Yöksi mä rakensin niille siskonpedin ja peittelin jokaisen omaan makupussiinsa, ai että oli jännää nukkua kamiinan lämmössä oman makuupussin sisällä. Ihania lapsia kaikki neljä reissussa mukana ollutta <3



Kun lapset oli mennyt nukkumaan, me jäätiin aikuisten kesken vielä nuotiolle juttelemaan. Jälleen sain miettiä omaa tulevaisuuttani ja haaveitani. Mitä sitten kun koulu loppuu? Enhän mä ole vielä valmis PT, mutta kyllä mä näitä töitä jo haluan alkaa tekemään pikkuhiljaa. Ideaali olisi saada joku päivätyö ja sitten vapaa-ajalla tehdä näitä PT:n töitä yhä enemmän ja enemmän silleen, että jossain vaiheessa voisin työllistää itse itseni tällä. Haluaisin kuitenkin päivätyöksikin jotain joka tukee tätä mun alaa. Hakemuksia oon laittanu vaikka ja minne, mutta tuntuu että lopulta joudun taas päätymään päiväkotiin. Mä kun luulin että olisin päässyt niistä töistä jo eroon. No mutta joo, ei auta ku katsoa päivä kerrallaan. Kyllä se oikea tie kulkea löytyy mullekin. 

Mä oon ollut nyt melkein kuukauden herkkulakossa, paino on tippunut 5 kiloa ja fiilis sen suhteen törkeen hyvä. Viikonloppuna meinaan kyllä herkutella! On niin kiva päivä tiedossa lauantaina; Kakkugalleriaa, Love me do-messut, hyvää ruokaa ja ehkä jopa leffaan mennään. Ihanaa ihanaa! Voi olla että olo on melkonen kun tän kuukauden tauon jälkeen syönkin itteni palloksi, mutta sunnuntaina sitten taas uuteen nousuun (tai itseasiassa laskuun). Jos nää kilot tätä tahtii lähtee, niin mä luulen, uskon ja toivon että oon kesällä paremmassa kunnossa ku vuosiin. TYKKÄÄN!

Ihana mieheni sai eilen kauan haaveilemansa hierontapöydän (vai pitääkö munkin sanoa plintin?) ja arvatkaa kuka sai olla ensimmäinen asiakas? No, en minä :D Mein pikkumies varasi ensimmäisen ajan, mutta sain mäkin sentään ihanan ihanan tunnin hieronnan. Kieltämättä oli vähä kivampi tossa plintillä kun lattialla makoilla. Onnekas on se vaimo jolla on hieroja mies <3

 
 
Nyt täytyy kyllä palata koulutehtävien pariin. Adjöö!
 
Ps. Ei tää mun opiskelu oo rankkaa, kuva vaan on hauska.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: