lauantai 25. tammikuuta 2014

Poliisista päivää

Sanaton ja tylsistyny olo, mutta silti tuun avaa blogin. Hmh..istun tässä iltaa ihan itseni kanssa, lapset nukahti ja ite oon ihan kuutamolla. Läppäristä meni laturi rikki ni en oo jaksanu edes ajatella tät kirjoittamista kun tää on ipadilla aika hankalaa. Mutta jos jotain kumminkin..ehkä.

Tää viikko ja itseasiassa koko tää loman jälkeinen aika on menny hirveetä vauhtia. Oon liikkunu tosi paljon, syöny hyvin, opiskellu, suunnitellu, miettiny, ihmetelly ja laihtunu. Ei huono siis.  Tänää on ensimmäinen päivä kun päätin että ihan sama mitä aktiivisuusmittari sanoo ni mulla on lepopäivä. Tähän asti oon joka päivä halunnut että aktiivisuus tulee täyteen joten ehkä nyt oli ihan paikallaan ottaa yksi päivä vähä vähemmän aktiivisesti. Ihan tarkotuksella olen siis vaan ollu ja möhnänny sohvalla, omalla ja naapurin sohvalla. Ja kylläpä on muuten tylsää! 

Tossa sitten kun kaverin sohvalla röhnötin niin puhelin soi. Numero kyllä näky, mutta se ei ollu tuttu. Yleensä en vastaa, mutta nyt ajattelin että samapa tuo. No sepä oli poliisi. Hah, vähä nousi pala kurkkuun että mitä nyt. No se poliisi olikin ottanut mun viime elokuussa tekemän rikosilmotuksen hoiviinsa ja tekikin mulle puhelinkuulustelun.  Lyhyesti homma meni nöin: Mä löysin elokuussa tori.fi:stä Iphonen ja otin myyjään yhteyttä. Se oli nuori tyttö ja sano että on nyt reissussa ja en voi hakea siltä puhelinta, mutta että hän voi sen lähettää mulle. Vähä epäröin ja sanoinki sen sille niin sitten sain jutella hänen "isänsä" kanssa. Asiallisen kuulonen mies ja sano  oli tosiaa ostanu tytölle uuden puhelimen ja vanha on nyt turhana. No ei mitää, laitoin rahat tilille ja jäin odottamaan puhelinta. Lopun varmaan arvaattekin..ei tullu puhelinta eikä kuulunu enää muutakaa. Tein rikosilmotuksen ja unohdin asian. Kunnes nyt sitten tosiaan poliisi soitti ja sano että tän asian selvittely on vähä vieny aikaa, mutta ilmeisesti sama tyyppi on tehny näitä samoja juttuja aika paljon enemmänkin  ja nyt kuulustellaan kaikki ja kattoo sit mihin asiat johtaa. 
Sellanen lauantai-illan piristys. 

Enpä oo sen jälkee torista tainnu mitää ostaakkaa.

Tästä taitaa tulla aika äärettömän tylsä höpötys, kun en saa kuvia tällä ipadilla lisättyä ja miitenkin tää kirjottaminen on aika tönkköä. Ajattelin laittaa tänne yhden ihan mielenkiintoisen tekstin teille luettavaksi joku päivä kun saan aikaseksi. Ton läppärin laturin hajoomisen takia kaikki on vaan vähä haastavampaa. Joudun meinaa käyttää pöytäkonetta ja sehän on ihan liian vaativaa kun sitä haluaa käyttää molemmat tämän talon aikuiset. Ei vaan, se on vaan väärässä huoneessa ja en jaksa istuskella siellä yksinäni. Joku päivä sit, odotelkaa rauhassa.

Nyt mä meen leikkii ninjaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: