sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Mikä viikonloppu?

Nyt makaan vihdoin sohvalla peiton alla räkäverkkarit jalassa
 (oikeesti kylläkin ihan vaa yöhousut, mutta räkäverkkarit kuulostaa uskottavammalta).
 Opiskelut, treeni, suihku ja ruoka takana.  Hetkeksi voin siis pysähtyä tähän.

Sitä ennen kuitenkin muutama sana tänne..

Viikonloppu oli ja meni. Menikin todella nopeasti koulun penkkiä kuluttaen. 
Paljon oli taas uutta asiaa ja tietoa. Pää ihan pyörällä. 
Ei ehkä niinkään opistuista asioista, vaan enemmän ehkä siitä kun mulle tuli 
taas sellanen olo että ei musta oo tähän. Tuntuu että oon ihan eri tasolla noiden muiden kanssa.
 Ei mulla oo sellasia tietoja ja taitoja ku niillä muilla. 
Miten musta voi tulla PT kun ei mulla ole sellasta sali- ja treenihistoriaa ku noilla muilla on.
 En mä oo mikään timmi ja mulla ei oo  hyvännäkönen treenattu ruho.  
 Eääh. Ihan todella rasittavaa miettiä näitä, kun kumminkin tiedostan että siellähän mä opin. 
Ja osaanhan mä jo paljon. Ravinnosta ja perustreenaamisesta osaan jo aika paljon. 
Onhan mulla kokemusta vaikka kuinka paljon varsinkin ravintopuolella.
 Mutta heti kun mennään astetta vaativammalle tasolle niin mulle iskee epävarmuus. 
Kokoajan opin uutta, mutta silti..

Tää on taas niin hyvä ;)


Kaikesta huolimatta haluan jatkaa ja oppia lisää. 
Ehkä mä oon vaan asettanu itelleni liian isot tavoitteet  ja sen takia mua pelottaa. 
Jos mä taas vaan vähän relaan ja mietin tavoitteitani uudelleen. 
Tai ainakin muutan aikatauluja. Ei kai mun tarvitsekkaan olla täysin valmis 
Toukokuussa kun koulu on loppunut. Tai no ei kai sitä koskaan oo täysin valmis, 
mutta onhan mulla tässä aikaa oppia ja kehittyä. Eihän mulla edes oikeestaan ole mitään 
suoria suunnitelmia tulevaisuudelle. Paljon vaan ajatuksia ja haaveita, 
mutta ei mitään konkreettista tietä mitä tulen kulkemaan.
 Day by day, vai miten se meni.

Asiasta toiseen. Aloitin uudestaan sen punnerrushaasteen. 
En oo joulun jälkeen punnertanut ollenkaan ja mietinkin että on vaan aloitettava alusta se  koko haaste. Äsken tossa sitten kahvakuulailun jälkeen otin ne ohjeet esiin. 
Mietin että aloitan ihan samasta ku viimeksikin, koska voimat on varmaan ihan surkastunu 
tässä tauon aikana. Viimeksi alkutestissä jaksoin tehdä 4 punnerrusta. Nyt jaksoin 20 ja nekin tein vasta kahvakuulatreenin jälkeen. Eli ei sentään ihan nollasta tarvii taas lähteä. 

Tässä vielä linkki siihen haasteeseen jos joku muukin innostuu. 
Siitä vaan haastamaan itseä.


Mutta joo, nyt on taas aikaa miettiä ja sisäistää asioita. Lukea ja opiskella lisää. 
Tutkia ja ihmetellä. Saatiin kotitehtävä joka pistää mut ainaki haastamaan itseni kunnolla. 
Täytyy mennä ajatuksieni sisälle ja miettiä asioita oikeesti. 
Opetella tuntemaan itseäni lisää ja pistää itseni likoon. 
Siitä tulee mielenkiintoista.






2 kommenttia:

  1. hei ei kukaan muukaan oo kaikkea voinut tietää jo etukäteen, eikä se treenattu kroppa tuu muulla kuin treenaamalla. eli ei muuta kuin opiskelua ja reeniä vaan, kyllä susta on siihen aivan varmasti! :) ps millä salilla sä käyt? taidetaan asua aika lähellä toisiamme!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se menee, kovasti mä yritän (: käyn martsarin fitness24/7 salilla ja myrtsin uimahallin salilla joskus (:

      Poista

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: