lauantai 28. joulukuuta 2013

Uusi rakkaus

Mä oon rakastunu. Mun Polar Loop on jotain niin parasta. 
Sain tän joululahjaksi ja sen jälkeen ei oo montaa hetkee ollu poissa kädestä. 
MIELETÖN motivaattori! Täytyy tottakai saada suositukset täytettyä joka päivä. 
Teinkin itseni kanssa sopimuksen, että illalla en lösähdä sohvalle ennen kun olen 
maalissa Loopin mukaan. Hankittiin miehelleniki sellanen ja mikäpä sen 
mukavempaa ku pieni kisailu että kumpi saa enemmän askelia tms.
 Lenkilläki käytiin eilen sekä tänään yhdessä, sitä ei oo aikoihin tapahtunu! Voi rakkaus!
Tänään käytiin ostamassa tähän yhteensopiva sykevyö niin saa vieläkin tarkempaa
 dokumenttia omasta liikkumisesta. 

Tässä eilisen päivän palautteet:



Mielenkiinnolla odotan että tuleeko tän myötä esimerkiksi painon 
pudotuksen kanssa parempia tuloksia. Koska kyllä niin paljon on lisääntyny
 kaikki pieni hyötyliikunta ja eilenki illalla viimeiset minuutit maaliin piti kuluttaa hölmöilemällä tossa olohuoneen lattialla. Hypin, tanssin, pompin hyppynarulla, tein kyykkyjä, punnersin, juoksin ja tein polvennostoja jolloin sain tavoitteet täyteen ja pääsin kattomaan leffaa. 
Olis muuten ihan varmaa jääny tollanenki touhuuminen väliin ilman mun Looppia. 
SUOSITTELEN!




Toinen ihanuus on mun uusi kalenteri. 
Mies oli siis tilannu mulle joululahjaksi Lorna Janen Active Living vuosikalenterin. 
Rakastan sitäkin. Kalenteria siis. 
Toi on ihanan värinen, söpö, sisältää just hyviä motivaatiokuvia ja treenivinkkejä ja 
siihen meinaan myös joka ilta kirjoittaa oman kiitollisuushöpinäni. 
Kirjoitan kalenteriin myös kaikki treenikerrat, koska on kiva seurata omaa edistymistä noin. 
Ennen en todellakaan ole ollut mikään päiväkirja tai kalenteri-ihminen joten nyt siihen tulee muutos. 









7 kommenttia:

  1. En voi sanoa kun et hyvin sä vedät :) Sun aktiivisuutes motivoi muakin! Niin ja toi kalenteri on ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan vaan että tää moodi on tullut pysyäkseen ;) Ja sehän on!

      Poista
  2. Jei, kiva kuulla loopista hyvää, koska se on hankintalistalla. Minkähintainen se vyö on?

    VastaaPoista
  3. Mistä tollasia kalentereita saapi?

    VastaaPoista
  4. http://www.lavli.fi/product/327/move-nourish-believe-kalenteri-2014

    VastaaPoista

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: