torstai 26. joulukuuta 2013

Mä haluun lihaksia!

Mä haluun laihtua on nyt vaihtunu mä haluun lihaksia hokemaan.
 En halua vaan laihtua keinolla millä hyvänsä, vaan haluan kiinteytyä ja saada lihaksia. 
En sellasta rasvatonta tiukkaa kisabodya, vaan kauniin treenatun näkösen bodyn. 
Tässä on enää yksi pieni ongelma. Miten? 
Mulla ei oo hajuakaan että miten tätä kannattais alkaa ajaa eteenpäin. 
En haluais käydä salilla turhaan vuosia vaan todeten että joo ehkä jotain tapahtuu, 
mutta oikealla tekniikalla ja oikealla syömisellä olis voinu tapahtua paljon enemmän. 
Ei kai auta ku ottaa kirja ja intternetsi käyttöön ja lukea tuhat ja yksi eriävää mielipidettä 
miten kannattais toimia.


Jos joku haluaa antaa vinkkiä, otan vinkit vastaan. 
En todellakaan itse ole mikään asiantuntija missään muussa kun korkeintaan 
erilaisissa laihdutuskuureissa jotka ei toimi. Mutta mä haluan oppia ja tulla alan asiantuntijaksi. 
Haluan voida olla esimerkkinä muille ja jakaa tietoani muille. 
Heti kun mulla vaan on oikeasti sellaista tietoa mitä uskallan luottavaisin mielin jakaa. 
Shittiäkin on meinaan tarjolla varsinkin netissä, sen oon huomannu. 
Netissä kuka tahansa voi kertoa oman mielipiteensä ja sinisilmäsenä
 mä ja luultavasti moni muukin uskoo kaiken liian helposti. 
Nyt vaan haluaisin oikeesti faktaa siitä että miten mun kannattais edetä tässä. 

Odotan todella kovasti tammikuuta kun taas pääsee opiskelemaan näitä asioita muiden kansssa. 
Eniten ehkä pelotti paljastaa kaikki nää mun ajatukset kun tiedän että muutamat
 noista mun koulukavereista saattaa lukea näitä. 
Niinku jo aikasemmin mainitsin niin mä en ole ihan samaa rasvaprosenttia niiden kanssa. 
Mutta niin tai näin, kaikkien meidän on lähdettävä joltain tasolta oppimaan, mä lähen nollasta. 
Koen kumminkin saaneeni sen verran itseluottamusta, 
että mielummin oon ylpeä siitä että oon edes nyt heränny pitämään huolta itsestäni
kuin että häpeilisin tätä mun intoa. 

Joku kysyikin, että mistä mä saan motivaatioo.
Huomaan, että parhaiten mä pidän omaa treeni-intoa yllä sillä, että en pakota itteeni mihinkään. 
En tee mitään väkisin jos ei tunnu siltä. En tee kellontarkkoja aikatauluja tai suunnitelmia. 
Nytkin kun oon antanu itselleni luvan höllätä muutamaks päiväks niin huomaan, 
että mä haluan treenata siitä huolimatta. Haluun sen hyvän fiiliksen mikä tulee kun liikkuu. 

Mua liikuttaa:

1. Fiilis treenin jälkeen
2. Tulokset (kyllä se haba on onneks vähä kasvanu)
3. Terveys


Noi on ehkä ne isoimmat asiat mitkä mua liikuttaa. 
Haluan olla kymmenen vuoden päästä mielummin salilla riehumassa kuin että piikitän itteeni insuliiniä.
Tai haluan mielummin juosta Midnight runissa vielä kymmenenki vuoden päästä 
sen sijaan että odotan pääsyä lonkka- tai polvileikkaukseen.  
Haluan tartuttaa lapsilleni terveellisen elämän esimerkin ja liikunnan ilon sen sijaan 
että ne istuu päivät pitkät sipsikulho kainalossa leffoja kattomassa.
Keksisin vaikka mitä syitä tähän luetella, mutta luulen että jokaisen pitää itse
 löytää itselle se oikea motivaattori. 
Oli se sitten mikä tahansa syy, se on hyvä syy jos se saa sut liikkumaan.

Ps. Kommenttia saa jättää, asiasta tai asian vierestä. Nekin motivoi mua ;)

2 kommenttia:

  1. Fitfarmin nettivalmennuksilla saat kyllä halvalla hyvää tietoa sekä ruokavaliosta että treenaamisesta, ja tietty myös kullanarvoista neuvontaa sekä vertaistukea foorumilla! Kannattaa tutustua ja kokeilla, koska todellakin kannattaa tehdä mieluummin sopiva määrä oikein kuin rehkiä liikaa väärin ;)
    http://www.fitfarm.fi/

    Onnea uudelle elämällesi!
    t. Nimetön lukija ;)

    VastaaPoista

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: