torstai 21. marraskuuta 2013

Viikonloppu

Ihan vähään aikaan en oo viikonloppua odottanu näin kovin..
Koulu alkaa, on kylpyläreissuu ja kaiken kruunaa sunnuntai-iltana lasten kanssa  
kauan odotetut jätskibileet..Aijai <3 

Koulun alkaminen jännittää edellee ihan törkeesti, näin painajaisiakin siihen liittyen -.- 
Arvasin että tää vaan pahenee kun koulun alku lähenee. 
Huhh! En uskalla edes ajatella itse lauantai aamua.
 Se on varmaa ihan K A M A L A A!!!

Mietin mitä puen, mitä sanon, mitä teen, minne meen..
Onko kukaa muu näin kova jännittämään vai onko se vain mä? 

Mitä sitten voi tapahtua? Miksi mä jännitän? 
No mäpä kerron. 
Pelkään että mä en kelpaa. Täts it. Ei mitään sen ihmeellisempää. 
Yksinkertaisesti pelkään että en oo tarpeeks hyvä. Että oon liian iso. Kunto ei riitä. 
Pelkään että ne muut nauraa mulle. 
No, nauraisinko mä jos siellä sattuis olee joku mun kokonen tai isompi? 
En. Miks nauraisin? Niinpä.. Tiedän tiedän.

Samalla oon todella innoissani. 
Saatiin jo paljon materiaalia ja meinaan huomisen päivän pyhittää niiden tutkimiseen. 
Äärimmäisen mielenkiintosta asiaa. 
Oon ollut jo pitkään kiinnostunu hyvinvoinnista ja terveydestä.
 Lukenu kaikkea oikeasta tavasta laihduttaa, oikeasta tavasta reenata ja oikeasta ravinnosta. 
Mikä on sitten sen oikea tapa? Sepä se.. 
Ai että kun kohta mä voin itse ajatella mikä on hyvä ja mikä huono, 
sen sijaan että kuulen faktaa tuolta ja täältä ja mistään en tiedä mikä on tosi. 
Ja ei, en odota että ne opettajat on jumalia jotka kertoo totuuden. 
Mutta odotan että saan paljon paljon tietoa joiden pohjalta voin itse 
alkaa kasata pohjaa omille mielipiteilleni.

Mä olen aika huithapeli aina asioiden hoitamisessa ja nytpä päätinkin että tällä kertaa 
mä pidän kouluasiat järjestyksessä. Kävin jo ostoksillakin, ostin vihkoa ja kynää ja kansiota (: 
 Lupaan tällä kertaa koulupaperit järjestyksessä, koska niitä mä tulen tarvitsemaan. 
Harmittaa että en oo aikasemmin pitänyt papereita järjestyksessä vaan heittäny 
aina kaiken vaan pois ajatuksella et en mä näillä mitään tee. 
Kyllä mä tekisin. 

Mä oon vielä ihan hukassa tän blogin kanssa. 
Joka päivä mietin tätä, mutta en tiedä mitä kirjottaisin. Tai miten rajaisin tän kirjoittamisen. 
Tai kirjoittaisinko ollenkaan. Pidänkö tän vaan itselläni vai jaanko eteenpäin..
Luulen että viikonloppu selkeyttää mun ajatuksia tänkin suhteen.
 Eli jos mut nauretaa pihalle koulusta ni en kerro tästä kellee ja annan asian olla. 
Jos taas tuntuu että se on mun paikka ja mulla on hyvä fiilis 
niin sitten saattaa olla että jaan tän muillekin. 
Tulevaisuuden kannalta tää voi olla hyväkin juttu jakaa, 
koska onhan tää samalla oman työni ja ammattitaitoni myymistä. 
Ainakin kaikki näkee rehellisesti mistä mäkin olen lähteny ja minkä asioiden kanssa paininu. (:

Viivi & Wagner ei petä koskaan <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: