lauantai 16. marraskuuta 2013

Punnerra punnerra!

Alotin pari viikkoa sitten sen netissä pyörineen punnerrushaasteen. 
Ideana siis että kuuden viikon reenaamisen jälkeen pystyis tekee 100 punnerrusta. 
JOOPA JOO :D Hyvä jos yhen jaksan. 
No, haaste vastan ja alotetaan. 

Haaste alko sillä että yksinkertasesti punnerretaan niin monta kertaa kun pystytään ja sen tuloksen mukaan seurataan ohjeita..Mä jaksoin neljä :D Haha. 
No ei muuta ku kolme kertaa viikossa ohjeiden mukaan teen ja äsken tein tossa tän päivän punnerrukset. Vikana aina tehdään se oma maksimi määrä. Mä sain 17! 17!!!! 
Miettikää mikä kehitys, mä ainaki oon ihan hämilläni et kuin se on voinu noin paljon parantua :D
 Ehkä oon tekniikkaaki saanu vähä hiottuu oikeemmaks, mutta silti. 
Innolla odotan jatkoa (:

Eilen pääsin vihdoin flunssan jälkeen salille, ja ai että se on kivaa. 
Ihan törkeen hyvä fiilis käydä aamu seiskalta salilla ja tietää et päivän reenit on tehty. 
Tykkään (: 
Tänään on kyllä jalat huutanu hoosiannaa. 
Etu- ja takareidet aivan jumissa, samoin selkä- ja rintalihakset. 
Tein eilen ihan eri settiä ku yleensä ja sen kyllä tuntee taas ihan uusissa paikoissa. 

Maanantaina tapaan mun PT:n, otetaan varmaa jotku väliaikamittaukset tms. 
Tiedän että muutosta ei kyllä oo kuukaudessa juurikaan tapahtunu, 
mutta tästän eteenpäin niitä alkaa tulemaan! Pakko (:

Piti btw tehdä uusi blogi kun jostain syystä siihen edelliseen ei voinu kommentoida ollenkaa. 
En tiedä missä oli vika mutta ei vaan onnistuttu saamaan sitä toimimaan.
Ajateltiin että tää on ehkä helpompi ratkaisu ku se, että menetän yöunet kun pelaan 
sen toisen kanssa ja mietin miksei se toimi. 
Tosin, en edelleenkää tiedä haluanko kauheesti jakaa tätä muille..Ainakaan vielä :P 

Käytiin tänää lasten kanssa leikkimässä ulkona pimeessä taskulampuilla, oli muuten kivaa. 
Käveltiin ihan tuttuja reittejä, mutta kaikki tuntu paljon ihmeellisemmältä ja pelottavammalta. 
Mä en sentää pelänny, olihan mulla muksut turvana. 
Mutta tuo meidän pienempi sankari kyllä roikku kädessä kiinni ja mietti onko siellä ufoja. 
Hetken olin suu auki että mistähän se sellasta on keksiny, että ufoja tulis. 
Tai mistä se ylipäänsä et tietää mitään ufoista, mutta Salama Mcqueenissa kuulemma on ufoja.
No ei tullu eikä näkyny :D 
On ihana välillä vaan mennä lasten ehdoilla.
 Lliian usein äiti päättää ja äiti määrää ja äiti suunnittelee. 
Mutta nyt sai lapset päättää missä kävellään ja mitä tutkitaan ja koska mennään kotiin. 
Äiti vaan piti kädestä kiinni. Ihanat murut, ei voi muuta sanoa. <3

Nyt on talo taas hiljanen ja mulla on tätä kuuluisaa omaa aikaa. 
Tuli olo, että on hyvä hetki taas laittaa ajatuksia ylös.
Tosin huomaan tässäkin oman levottomuuteni..
En meinaa malttaa kirjottaa kun on jo seuraavat asiat mielessä. 
Itse tykkään lukea muiden blogeja ja parastahan se on kun niissä oikeesti on jotain asiaa,
 eikä vaan tällästä diipadaapaa. 
Toisaalta, kirjoitan edelleen enemmänki itselleni asioita ylös- 
Jos jollain on toivomuksia niin tuokoon ne ilmi. 
Mä vasta harjottelen tätä (:

Viikko enää niin mulla alkaa Personal Trainer koulu. 
Viikon päästä tähän aikaa me itseasiassa ollaan Långvikissä rentoutumassa ja juhlimassa yhden ystävän kolmekymppisiä ja mulla on eka koulupäivä takana. Ihan jäätävä ajatus! 
Se itseasiassa herättää aika paljon ajatuksia, onko musta siihen. 
Minä pieni ja pehmeä siellä oppimassa liikuntaa. Opinko mä. Osaanko mä.
 Ekana päivänä on kuntotesti, oonko mä ihan surkee. 
Mutta nyt ku asiaa järkevästi ajattelee,
 niin ainaki mulla on hyvät mahdollisuudet nyt oppia ja kehittyä. 
Mä haluan oppia. Niin siistii oikeesti! 
Ei sanat ees riitä kuvaamaan tätä fiilistä, jännittää törkeen paljon mutta en silti malta odottaa. 
En oo mikään puheliain tyttö uudessa porukassa ja jännitän tosi paljon aina uusia tilanteita.
 Varsinkin sillon jos ei mulla oo ketään tuttua mukana.
 Tulee olemaan vatsa sekasin kyllä ens viikolla kun eka koulupäivä lähenee :D 
Oon kumminkin koittanu psyykata itteäni taas tähän, ja meen sinne sillä mielellä ettei ne muutkaan tunne toisiaan ja niitäkin jännittää yhtä paljon. Hyvin se menee :D

Nyt haen kupillisen glögiä ja kömmin sohvalle. 


(kuvassa keskiviikon flunssa-aamiainen)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: