tiistai 12. marraskuuta 2013

HUHHUI!

No nyt alkaa tapahtumaan.
Aamulla kun heräsin ja perinteiseen tapaan tarkasin sähköpostit.. 
Grouponin tarjouksia..PERSONAL TRAINER koulutus Vantaalla puoleen hintaan!!
 WOOOT!! 

En meinannu pysyä housuissani kun sitä aloin lukemaan ja tutkimaan. 
Tarkoitus oli siis aloittaa tammikuussa PT koulutus, mutta nyt..
Nyt tuli kuin tilauksesta mahdollisuus hypätä kyytiin ja ostaa grouponin tarjous tässä kuussa alkavaan koulutukseen. Hintakin on tarjouksen ansioista kolmasosa siitä mitä tammikuussa alkava koulu ois maksanu. 

Pieni epäilys iski, että kuulostaako tää paremmalta kuin on.
 Voiko toi olla hyvä koulutus kun on noin halpa?
Koulutuksen sisältö ainakin on samantyylinen kun noissa muissakin on ollut,
 ja oppitunteja on itseasiassa enemmän kuin muissa. 
Lisäksi etätöitäkin on enemmän,
eli jotenkin tuntuu että ei kai tää ihan turhakaan voi olla. 
Rohkeasti vaan eteenpäin! 

Oon ollut nyt työttömänä kesästä asti ja jotenkin hakenut omaa suuntaa. 
Päiväkotityö on ihanaa, mutta kamalaa. Viis vuotta sai riittää ja tunsin että on aika jatkaa matkaa tutuista ja turvallisista töistä uusille teille..
Etsiä ja löytää oikea, oma suunta kulkea. 
Oon juossu työkkärissä, ammatinvalintapsykologilla, tehny testejä, itkeny ja ihmetelly että enkö mä vaan löydä itselleni suuntaa mihin lähteä..

Sain mahdollisuuden mennä työkokeiluun erääseen firmaan. 
Olen viihtynyt siellä tosi hyvin, tehnyt erilaisia toimistotöitä ja touhunnut lähinnä tietokoneen kanssa. Mukavaa, rentoa ja rauhallista duunia. Mutta vieläkään ei tuntunut omalta..Töiden jälkeinen salitreeni oli aina parasta päivässä, ja mietinkin aina että kuinka siistii ois kun sitä vois tehdä työkseen. 
Liikkua ja kannustaa muita liikkumaan. 
Mutta ei, enhän minä..Pehmeä ja ei niin esimerkillinen tyllerö. 
Mutta miksei? Miksi mä en vois olla jonkun esimerkkinä?
Kylläpäs voin, jostainhan se on aloitettava. 
Omien haaveiden toteuttaminen! 

Kokoajan takaraivossa kummittelee se tunne että ei musta oo siihen. 
Mietin että muut varmaan nauraa paskaset selän takana
kun kuulee mun haaveista ja suunnitelmista. 
Mutta mitä sitten, entistä isompi tsemppi vaan  päälle ja kohti omaa unelmaa. 
Mähän teen sen muutoksen elämässäni. 

Mä näytän teille, että musta on siihen! ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: