keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Flunssa

Jep, flunssa iski. Just kun olen saanu itteäni niskasta kiinni ja kovan tsempin päälle liikkumisen suhteen niin tää pirulainen tuli ja pysäytti mut.. No, lepoa ja sitten taas täysillä kohti pienempiä vaa'an lukemia ;)

Niin paljon uutta tapahtuu, että välillä tuntuu ihan uskomattomalta.
Voiko tää olla totta.
Voiko mun elämä tosiaan kokea tälläsen käännöksen ja saada täysin uuden suunnan. Voi se. (: 

Eilen kävin liittymässä uudelle salille ja tänään piti sinne siis taas suunnata, mutta jäinkin kotiin potemaan. Jos nyt otan tänää ihan rauhassa ja huomenna uudella voimalla. Tai no, ehkä täytyy vähä kuunnella että kannataako ihan vielä huomennakaan mennä. Ei vaan uskaltais nyt olla menemättäkään ettei tää fiilis lopahda. Toisaalta, ei se voi lopahtaa. Nyt on niin paljon pelissä että enää mä en voi luovuttaa. Nyt täytyy painaa täysillä loppuun asti.

Mä olen aika onnellisessa asemassa nyt. Ilman mun ihunaa kannustavaa miestäni mä en ois tässä tilanteessa. En todellakaan. Iso kiitos sille, että jaksaa mun oikkuja ja haahuilua. Ehkä tää kaikki vielä palkitaan ja sekin saa itselleen tasapainoisen terveen ja elämäniloisen vaimon ;) Sitä kohti tässä ainakin olen menossa, täynnä energiaa. Minä joka olen perus maanantaimasentuja, olenkin nyt se tsemppaaja. Ainaki tällä hetkellä, on niin hyvä fiilis. Tästä täytyy pitää kiinni ;)

Mä oon monesti ihmetelly, että kaikki blogit mitä luen niin niiden kirjoittajista huokuu sellanen itsevarmuus ja onnellisuus. Toki nekin kirjoittaa niistä ei niin hyvistä päivistä ja se vaan kertoo sen ettei kukaan meistä ole yli-ihminen. Ihan tavallisia tallaajia vaan, mutta itsestähän kaikki on kiinni. Millä asenteella täällä mennään. Nyt mä meen sillä asenteella että elämä voittaa! Varmasti minäkin tulen tänne vielä marisemaan ja valittamaan kun kenkä kastu vesilätäkössä, mutta koitan ainaki pitää sen perus positiivisen asenteen mielessä silloinkin..
Tai ainakin heti kun sukat taas kuivuu :P

Mä olen matkalla kohti parempaa (ja pienempää) minää.
Parempaa vaimoutta, parempaa äitiyttä & parempaa elämänasennetta. 




Ps. Ihan loistavia mun mielestä nää kaikki motivoivat kuvat mihin netissä törmää. Niitä vaan selamaan aina kun vähäkin oma asenne meinaa unohtua :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: