perjantai 1. marraskuuta 2013

Alku



Mä oon jo pitkään miettinyt, että olis kiva kirjoittaa blogia. Se ois kivaa jos ois jotain kirjotettavaa, mutta ei mulla ole..Tai en tiedä, jos vaikka nyt ois. 

Nuorena oon kirjottanu aika paljon.
Päiväkirjaa jonkun verran, mutta novelleja ja tarinoita paljon.
Kirjotin aina kun oli paha mieli, aina kun oli hyvä mieli..
Kaikissa tilanteissa ja kaikista fiiliksistä.
 Missähän ne kaikki muuten edes on? 

No jokatapauksessa..Katotaan saisinko mä aikaseks jotain.
Vaikka vaan muistoks ja muistutukseks itelleni.
Muistutukseks, että elämä on oikeesti aika jees.
Mä oon viime aikoina sen huomannu pienistä asioista..
Eilen illalla laitettii jouluvaloja,
pojan huoneeseen vihreetä ja tytön huoneeseen pinkkiä.
 Teki mieli vaan kattoa niitä huoneita ja miettiä muksujen reaktioita kun ne huomaa uudet valonsa <3 

Oon oikeesti aika pessimistinen ja .. no.. tyytymätön ihminen. Epävarma ja ärsyttävä.
Oon paljon tutkinu itseäni, opiskellu itseäni ja miettiny miksi..
Miksi en oo sellanen ku sisimmässäni haluan olla.
Iloinen, onnellinen, tyytyväinen, positiivinen ja aktiivinen.
Niillä mä kuvailisin ihanne minää.
Niitä kohti mä kovasti koitan mennä.
Toisaalta kun mietin niin en mä ihan kamalakaan ole.
Ehkä sopivassa suhteessa kaikkea, sekavaa.
Ajattelin ja arvasin että tää kirjottaminen tulee olee just tällästä. Sekavaa ja niin mua.
Ajatukset harhailee ja kaikkea on vaikee pukea sanoiksi. 

Nyt on sellanen olo, että tekis mieli vaan kirjottaa ja kirjottaa.
Ei mulla mitään asiaa ole, eikä kai tarvitsekkaan. Istun pimeessä olohuoneessa.
Jouluvalot ja Juha Tapio seuranani.
Huomaan tässä kirjottaessani että mietin kokoajan oikeinkirjotusta,
jostain korjaan ja sit taas en.
Ihan sama, ei kai sillä niin väliä ole onko siellä tai täällä kielioppivirhe.
Ei mulle ainakaan.
Äidinkieliaktivistit älkää vaivautuko valittamaan :D 

Tälleen iltasin kun talo hiljenee ja jään yksin ajatusteni kanssa, saan itseni usein kiinni ajattelemasta että kylläpä mä olen onnellinen. Se on oikeestaan aika lohdullinen olo. Turvallinen. Ei kaikki oo täydellistä, ei toki. Mutta nyt on hyvä näin <3 

Tähän voisinkin laittaa yhden osuvan biisin jonka eräs mulle eilen linkkasi... 


En nyt jaksa opiskella miten nää linkit kuuluu tänne laittaa.
Ehkä asia tulee selväksi tollasellakin linkillä (:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: