tiistai 19. marraskuuta 2013

Ahdistus

Nyt se sit iski. Ahdistus.
 Arvasin että tää fiilis iskee kun koulun alkuun on enää muutama päivä. 
Ihan jäätävä itseluottamuksen puute. Pelottaa niin paljon ettei musta ole tohon kouluun. 
Ettei musta ole hyväksi ja ammattitaitoiseksi Personal Traineriksi. Huhhui. 

Jotenkin sitä ajattelee et sinne sitä vaa mennää ja ne opettaa ja sit mä osaan..Ei. 
Eihän se silleen mene..Vaatii ihan törkeen paljon multa itseopiskelua ja tiedon keräämistä. 
Täytyy itse pitää huoli, että saan kaiken mahdollisen tiedon ja opin.
 Ei se työ tuu olemaan sitä että tee salilla näin ja syön näin ni laihdut. 
On paljon erilaisia asiakkaita, erilaisia taustoja, sairauksia, tavoitteita. 
Erikokosia ihmisiä, erilaisia tyylejä omaksua asioita ja erilaisia motivaatioita. 
Iik. En mä osaa :(

Olen itsekin vielä niin vaiheessa tässä elämäntapamuutoksessa, 
että mietin onkohan tässä nyt haukattu liian iso pala kakkua. 
Kovasti noissa kouluissa painotetaan että itsellä pitää olla vähän pohjaa tähän koulutukseen..
Onko mulla tarpeeks? 
Ainaki mulla on paljon kokemusta laihduttamisesta eri keinoilla ;D 


Muutama motivaatiokuva piti taas ettii ja koittaa vaan uskoa itseeni. 
Jos en kokeile, en voi tietää. 
Mä niin toivon että ensi kesänä kun luen tätä mun blogia niin mä olen  täysin muuttunu. 
Sit voin nauraa mun epätoivoisille ajatuksialle ja surkuttelulle. 

Tai entä jos en,,Entä jos huomaan ensi kesänä, että ei tästä tullu mitään. 
Että ei musta ollut tähän. 
Minkä pettymyksen mä siinä vaiheessa tuotan teille ja ennenkaikkea itselleni.
 Phuuh. Kylläpä ahdistaa. 
Ois ehkä pitäny vaan olla hiljaa tästä kaikesta ja katsoa tuleeko tästä mitään.
 Tuleeko musta mitään. 
Ja paljastaa sit jos asiat menee oikein päin. 
Neljän yön päästä mulla on edessä eka koulupäivä ja se alkaa heti kuntotestillä. 
KUNTOTESTILLÄ. 
Kuinka ahdistavalta se sana kuulostaakaan. 
Ois eriasia jos itse oisin nyt asiakkaana trainerilla ja mulle tehtäis kuntotesti, 
mutta nyt oon itse se jonka pitäis olla kunnossa ja valmis opettamaan ja neuvomaan muita. ARGH

Ei tuu mitää nyt tästä. Liian iso ahdistus.
Ei edes helpota nää motivaatiokuvat. 






4 kommenttia:

  1. Kyllä susta on siihen! Mä tiedän sen!

    VastaaPoista
  2. Hyvin pystyt tohon ja HEI mieti mimmosen ajan vetäsit midnight runilla - ei sulla kuule kunto todellakaan missään tapissa ole :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iiiihan pieni uskon puute kyllä vaivaa..prkl ><

      Poista

Kiitos kun jaksoit kommentoida (: